mandag den 10. marts 2008

Tindrende klart vejr i dag

Et kig ud til det spæde forår
Vejret bestemmer og i dag var det til 5 timers havearbejde. Jeg er ikke helt færdig med bedet mod kratskoven og det er jo det bedste vejr til at plante og flytte buske og stauder. Der er jo blevet ret bart omkring havens øverste del men nu har jeg flyttet lidt rundt på 3 Weigela, 7 Hortensia Annabelle og 5 almindelige Hortensia Macrophylla. I Flensborg havde jeg købt 2 klatreroser New Dawn. Dem har jeg ikke haft meget held med tidligere, men til 1,99 Euro stykket er de et nyt forsøg værd.
Plænen er fuld af mos og jeg overvejer en omgang jernvitriol snarest. Men det er jo bare så grimt med en sort græsplæne i lang tid. Måske skulle jeg tage plænen i flere etaper.
Der er udsigt til regn de næste dage, så det bliver nok kun udsigt til haven og de flotte forårsblomster på terassebordet fra mit vindue i spisestuen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar