onsdag den 6. juni 2007

Min søsters have

Min søsters have
Der Garten meiner Schwester in Deutschland
Ab und zu helfen wir meiner Schwester und Schwager bei den grösseren Gartenarbeiten.
Die beiden sind im Garten viel "Pingelicher" als wir - das geht wohl deutlich aus den Bildern hervor. Na ja, die Geschmäcker sind eben verschieden.
Det er dejligt at se, hvordan min søster og svoger passer og nusser deres have. De bor i Handewitt tæt ved den danske grænse, men jeg synes at man tydeligt kan se en anden havestil end den hjemlige. Desværre er min svoger ikke så rørig som han har været, så vi hjælper ofte til med større ting i hus og have. I går fik vi lagt fliser rundt omkring græsplænen, så den kan slås ud over kanterne. Det gælder om at gøre tingene så nemme som mulige. Men se lige alle de lave buksbomhække, som skal holdes nede og i form. Det ordner min 80 årige søster. Godt jeg er en meget efternøler, så vi kan træde til med at lægge fliser, klippe hæk osv. Vore børnebørn kalder haven for en "eventyrhave". Og lidt er der da om snakken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar