torsdag den 31. maj 2007

Nej hvor det bare gror og blomstrer

Coalabjørnen Jonas nyder den lune aften

Storblomstret Klematis blev ikke beskåret i år og blomstrer rigt.

Det blomstrer overalt

Iris i forhaven - pludselig er de der Purløg i blomst i mit krydderurtebed Nye farver i terassens stenbed.
Jeg fjernede alle storkenæb sidste efterår fordi jeg gerne ville have nye farver i dette bed, som er tæt på terassens siddepladser. I år prøver jeg med rødbladet Heuchera, sølvbladet Cinerarie, Rosa/violette engelske geranier og pinkfarvet vingetobak. Sidstnævnte er af egen avl og lige plantet ud.
Beplantningen i "Bålbedet" er ved at rodfæste sig
Krydderurterne i højbedet har det godt. I baggrunden er ærteblomsterne ved at have godt fat. 8 uger siden jeg klippede lavendlerne helt ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar