mandag den 19. marts 2007

For tidligt - vinteren er tilbage

En drøm fra sidste år Foråret som blev væk har dog også sine gode sider. Nu sidder jeg igen foran PC'en og leger med havebillederne fra sidste år. Det nye legetøj, mit Paint-Shop-Pro program er et fint redskab og jeg har fra den specielle fotomappe, som jeg lavede med postkortmotiver fundet billedet med disse herlige forårsbebudere.
Haveredskaberne har jeg hængt pænt op i skuret igen - "ikke endnu" har jeg sagt til dem. Til gengæld fik motorsaven motion i dag. Som en anden forstkandidat har jeg vandret rundt og sat streger alle de steder, hvor gemalen skulle save. Og det blev til en anselig bunke træ.

..... og de ukuelige vil have forår nu!!!

I dag var et stærepar oppe i æbletræet for at se på lejlighed - og den faldt i deres smag. Nu er der travlhed med at slæbe redemateriale sammen. Jeg må lige ud med en klump uld, så der kan blive hyggeligt og lunt i stærekassen. Når stærene er flyttet ind, kan jeg iagttage dem fra min seng og kikkerten får sin faste plads på natbordet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar