onsdag den 25. oktober 2006

Det gode vejr fortsætter - men....

Lyserøde og pink tulipaner
Jeg kom lige til at købe 6 nøgler rosa og pink - nej undskyld, jeg mener 6 poser tulipanløg - men det er mindst ligeså fristende som hvis det var garn. Alle løg blev gravet ned i forhaven omkring trappen. Det er altid så spændende at se, hvad et løg kan udvikle sig til - og disse er i størrelsen XL - og så store at jeg ikke kunne lukke hånden omkring dem. I forgrunden lidt påskeliljer, som er blevet gravet op hist og her hvor jeg har plantet andet om.

Styr på lecakuglerne i krukkerne

Jeg har syet nogle lange poser af noget gammelt gardisettegardin. Poserne bliver fyldt op med leca-sten og lagt i bunden af mine krukker. Om efteråret er det nemt lige at tage posen op igen, ryste den - og så er den klar til næste forår. Dejligt at være fri for at rode "drænet" frem af jorden, som dengang jeg brugte knuste potteskærver som dræn.

Dekorative svampe omkring lærketræet

Hjertetræet i sin flotte efterårsdragt Lidt flere efterårsfarver - men meget sommer endnu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar